ge mig

Kalla mig duktig eller vad du vill. Nu har jag i alla fall gjort klart historian, bokrecensionen och städat mitt rum. Det är bara matte som jag måste plugga lite mer på sen är dagen fulländad, eller liknande, haha.

Vet du vad jag önskar mig mest av allt just nu?
En kamera. En riktigt bra kamera. Det skulle sitta så fint just nu, idag. Sommaren kommer och det finns oändligt mycket saker att ta kort på.
Haha, knepiga jag. :D

Jag funderar på att gå ut en sväng på storstan, sunne. Behöver några lådor att lägga ner mina cd-skivor i serni!
Hur som haver, puss

Ordet är ditt
Postat av: jenny

DU ÄR SÅ DUKTIG JOHANNA; STOLT ÖVER DIG^^

2008-05-06 @ 19:02:19

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0