hej hopp, lista

Jag sitter och kollar igenom gamla bilder på bilddagboken. Det skapar minnen och ibland kan jag längta tillbaka, samtidigt inte. I alla fal, här kommer en lista därifrån, som jag har ändrat på.

Namn: Johanna.
Smeknamn: Inget, direkt.
Pepp just nu: -
När är du född?: För 18 år sedan i november.
Vad gjorde du igår kväll?: Myste med Fredrik.
Har du nytvättat hår?: Ja.
Vad luktar du nu?: Nytvättat.
När blev du fotograferad senast?: I lördags. Av Maja, den jäkla paparazzin.
Saknar du någon nu?: Fredrik saknar jag så fort han inte är här.
Använder du icq eller msn?: Msn.
När fick du senast en present?: På alla hjärtans dag.
Vad drack du senast?: Juice.
Har du några högklackade skor?: Ja.
Vilken är din favoritfärg?: Regnbågens färger.
Har du blivit hotad via telefon? Nej.
Goth eller pop?: Vetej.
Vill du ha barn?: Ja, men inte just för till fället.
Vilken färg har du på dina underkläder nu?: Svart, vit.
Hur ofta loggar du in på helgon?: Har inte helgon.
Längtar du till din nästa födelsedag ?: Ja.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?: Det händer, men sällan.
Har du rakat dina ben någon gång?: Jorå, det händer lite då och då.
Vilka språk kan du prata?: Flytande svenska och knackig engelska.
Skulle du kunna ha silikonbröst?: Nej.
Hur många hål har du i öronen?: 2 i högra, 1 i vänstra.
Jag älskar: Fredrik och nybäddade sängar.
Jag hatar: Tjatiga syskon.
Just nu är jag: Trött som satan och kär.
Just nu är jag inte: Pigg.
Blir lätt för stunden förälskad i okända på ex, tåg, demonstrationer: Hm, nae?
Är du snäll: Händer.
Är du blyg: Ja.
Tycker du att du har fin dialekt?: Värmländska är det aldrig fel på.
Vad har du på dig: Grå mjukis, vitt linne. Stiligt!
Hur mår du idag: Snurrig, annars toppen.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blå.
Syskon och deras ålder: Systrar; 15,15,20,20 Bröder; 10,15,18,19
Favoritdag i veckan: Fredag.
Hårfrisör: Camilla.
Klädaffär: HM, Gina.
Favoritkläder: Många.
Skola: Broby Grafiska.
Klass: Hlp06.
Trivs du i din klass o skola: Ja, det funkar.
Favoritämne: Vet inte riktigt vad vi har för ämnen, direkt. Men träning är skoj.
Värsta ämne: Matte, helt klart.
Musiken: Jag lyssnar på är bra.
Dricker du: Det händer.
Tycker du om fester: Ja.
Tycker folk du är snygg: Såklart.
Är du en gottegris: Ja.
Är du modig: Det beror på.
Gillar du att prata i telefon: Beror på person.
Livshemlighet: DÄRU!
När drack du sprit senast: Hos Johanna, när hon fyllde år tror jag. Har kanske inte vågat sedan dess, haha.

SENASTE.
Senaste stora bilresa: Till karlstad?
Senaste gången du grät: När jag var ute och sprang med Jonas och Linn. Fick en dålig flashback.
Senaste tv-program: Sanningens ögonblick.
Senaste dusch: För inte så längesen.
Senaste skor: Vita tygskor.
Senaste skiva spelad: Spelar inte skivor, direkt.

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0