Hejhejhejhejhejhej

Hm, jag har inte kunnat logga in här på några dagar. Kanske på grund av att bloggen har flyttats.
Jag förstår nog inte hela grejen riktigt. Ska jag i framtiden logga in på blogg.se eller publishme.se?

Hur som helst. Det har väl inte hänt allt för mycket på sistone. Var i Karlstad med Fredrik i tisdags. Jag köpte mig ingenting alls. Bara en glass.

Igår hade vi en dag med hlp07 där vi hade stafetter, lekar och volleyboll. Ganska kul, men iskallt.
När jag kom hem var jag ute och sprang, såg på hockey och sov.

Idag blir det nationelltprov i engelska. Vi hoppas på att det går bra.

Jaja, hejsvejs.

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0