helgen

Hej!

Helgen har varit helt okej, men slitsam. Haha.

Fredag - Jag, Linn och Jonas var ute och sprang. *Jobbigt*.

Lördag - Jag väckte Jonas klockan nio och tvingade med honom ut på en långpromenad. Efter frukost blev det en dusch sen massa städ. Vi skulle fixa inför en konfirmations "fest" nämligen. Klockan fyra var vi samlade i kyrkan och kollade på syskonen som konfirmerade sig. Sedan åkte vi hem och firade med massa smörgåsar, tårta och presenter. Alla kusiner och farbröder var där och det var kul. :)

Söndag - Gick upp tidigt och åkte iväg till kyrkan, igen. Denne gången gick det långsammare. Prästen var allt för dryg. Åkte hem till mamma efteråt och firade. Fredrik kom och vi spelade fotboll och åt godis. Såg givetvis på sanningens ögonblick också. :)

Nu sitter jag i skolan och borde skriva klart mitt tal som jag ska hålla imorgon. Men jag orkar inte. Ska ha träning lite senare så det blir ruggby. Eller hur det stavas och sånt.

Jaja, ikväll ska jag i alla fall plugga på som tusan och imorgon åker jag till karlstad och shoppar med Fredrik. Och sover över såklart. :) haha.

Hejsvejs.

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0