jag har cyklat

Haha, vilken uppiggande kommentar jag fick av Jenny. Tur att någon är stolt över mig i alla fall. :D

Jag är stolt över mig själv nu också. Har precis cyklat till kiosken i rottneros och tillbaka. Det känns i benen efter alla uppförsbackar! Men det är en skön känsla vill jag lova. :)
Imorgon ska jag ut och springa innan jag tar tag i allt som heter matte. Det lovar jag mig själv, ok?

Nu ska jag gå och möta min syster som varit på dans tror jag, sen duscha och lägga mig och se på titanic och gråta lite. Så fin och hemsk film. Och kanske ganska överskattad, men jag älskar den ändå. :D <3
Och sen ska jag nog skriva ett jättesött sms till Fredrik, hihi. För jag är ganska glad nu! Brukar bli så efter träning. :)
Jaja, hej på sig!

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0