lala

Jag ligger här i mitt rum och nördar mig med två datorer. Den ena skriver jag talet på, den andra söker jag idéer på vad jag kan prata om i mitt tal. Det går sådär.

Jag borde egentligen lägga mig och sova redan nu för jag är dödstrött. Men först ska jag skriva klart talet, träna på det minst 3 gånger till, packa inför imorgon, äta mat och dammsuga på mitt rum. Om jag orkar.

Jag kom förresten på jordens idé nu! Jag borde skicka mitt tal till Carl. Carl är bra för han är smart och kommer med många kloka och bra idéer. Nackdelen med hela grejen, upptäckte jag nu, är att han inte är inne på msn. Suck då.

Yeye, men jag fixar detta. Ska äta och sånt nu bara så kanske jag får nya idéer. :) haha.

puss på sig.

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0