pictures of you

Helgen är nästa över och det känns inte bra. I och för sig så går jag bara fyra dagar den här veckan då jag är ledig på fredag för att gå på morfars begravning.

Jag har i alla fall haft en bra helg som alltid.
Åkte till Fredrik i fredags för att se på bio. What's happen in vegas. Bra film faktiskt och jag lyckades hålla mig vaken under hela filmen. :) När vi kom hem till lägenheten, runt tolv ungefär, var det hockey på tv:n. Fredrik var så förbannad att jag inte orkade hålla mig vaken och lyssna på hans skrik, haha.

Vaknade ganska tidigt på lördagen och hoppade in i duschen innan det blev frukost och guitar hero. Åkte hem till sunne mot kvällen och Fredrik och min bror spelade guitar hero i stort sett hela kvällen. Jag låg mest och sov. Runt halv två slutade dem äntligen och jag var hyffsat pigg och tänkte "äntligen mys med fredrik." men nej då. Då var han så trött att han somnade så fort vi hade lagt oss, ungefär.

Idag gick vi upp runt halv ett och såg på titanic samtidigt som vi åt frukost. Jag trodde Fredrik skulle stanna kvar ikväll också, men tydligen inte. Han fick bråttom hem och var borta på 20 minuter, haha.

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på att gå ut och springa och sen göra klart historia läxan. Det enda som fattas är orken.

Såg förresten Idol - Ola på mitticity i fredags, haha. Snygg var han men fjortisarna skrek för högt för att jag skulle orka stanna kvar. :D

However, hejpåsig!

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0