ruggby

Tjoho. Har nästan precis kommit hem efter träningen. Hade ruggby idag. Kul, även om jag fick ont i tån. :)
Det har för övrigt varit en ganska lugn och skön dag i skolan idag. Hade mest diskussion osv. Vi fick även gå runt och skriva på varandras ryggar bra egenskaper om varje person. Ja, inte direkt på ryggen, utan på ett papper. Det var i alla fall kul att läsa det klassen hade skrivit. :D Jag fick bland annat reda på att jag var smart, påhittig, gullig och noggrann. Haha, ganska oväntat faktiskt. However.

Har precis läst igenom mitt svenskatal och har kommit fram till att det fattas bara 1 minut ungefär. Och jag vet ju redan nu vad jag ska fylla ut den minuten med för skitprat. :) Det blir säkert jättebra, right?
Jag känner mig inte nervös inför det just nu, men jag kommer säkert att stå och skaka som ett stackars litet löv i storm väl där uppe imorgon. Just nu känner jag mig ändå ganska nöjd med det jag har skrivit och det är väl det som är huvudsaken antar jag. :)

Jaja, nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen, sen plugga och städa mitt rum. Jag ser att det behövs. Vitt golv är inget jag rekommenderar. Haha.

Hejs!

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0