sommarkänslor

Idag är det sommar - på riktigt. Åtminstone är det precis så det känns.

När jag hade skrivit klart min A murder mystery berättelse fick jag gå hem. Runt två ungefär alltså. :)
Jag och Jenny gick och köpte oss den godaste glassen i bägare och satte oss på en brygga.
Åh, det är så grönt, varmt och bara underbart. :D

Igår var jag ute och sprang dessutom och jag blev så fruktansvärt stolt över mig själv när jag klarade av att springa hela vägen (bortsett från de två branta backarna.) 4 km blev det åtminstone! :)
Känslan efter springrundan och duschen var underbar, haha. :D

Nu ska jag i alla fall duscha, packa upp mina saker som jag hade med mig från pappa och sätta på mig bikini och sola fram tills Fredrik kommer. Då ska han få hjälpa mig att påbörja mitt svenskatal. :)

Jaja, nu är jag glad och ska gå. PUSS folket! :D

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0