what's happens in vegas

Jag upptäckte förut att jag hade en till blogg. En som jag inte visste att jag hade. Eller snarare en som jag trodde att jag tagit bort för länge länge sen. Det märks att den är gammal. Det känns som att den är flera år nästan med tanke på det jag har skrivit och bilderna jag har lagt ut. Haha, hur som helst är det dags att radera den!

Hade för övrigt nationellt prov i engelska förut. Det gick inte så bra. Haha, inte bra alls faktiskt.
Men men.

Ikväll ska jag plugga, packa och duscha. Karlstad och bio med Fredrik imorgon. :) längtar tokmycket!
What's happens in Vegas tror jag filmen hette. Den verkade bra åtminstone.

Trött som bara den är jag också så jag tror jag ska lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon. Haha, ingen träning idag inte! Det får bli i helgen.

Ordet är ditt

Skriv en kommentar så får du godis:

Jag heter Johanna, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fritt fram:

Trackback
RSS 2.0